Infolinia sklepu: +48 512 089 378
(Pn-Pt, 8:00-16:00)

Contact us

Technical support/ retail
Jan Kaleta
E-mail: kaleta@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 198-086-472
Skype: ja.mal
Phone: +420 733 766 057

Technical support/ wholesale
Ing. Marek Děngl
E-mail: dengl@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 299-532-572
Skype: tigr
Phone: +420 777 836 378

Shop adress

BULLET PROJECT s.r.o.
1. Máje 849, Bohumín
Phone: +420591140535

Slevový systém

Przejdż do koszyka
Sztuk: 0 szt
Całkowicie: 0 PLN
ProduktSztukPrice
Koszyk jest pusty
Całkowicie: 0 PLN
NazwaSztukCena z VAT
Cena całkowita0 PLN

Zakup produkty jeszcze za 1 650 PLN i uzyskasz darmową dostawę

 
Przejdż do koszyka

FAQ

Ogólne informacje o zakupie

  • Czy możliwy jest zwrot lub wymiana towaru, jeśli nie będzie dla mnie odpowiedni?
Tak, oczywiście. Jeśli zamówiony towar z jakichkolwiek powodów nie jest odpowiedni, można zwrócić go w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Wystarczy wysłać towar na adres: BULLET PROJECT s.r.o., Štefánikova 818, Bohumín 735 81. Proszę pamiętać, aby również określić, czy chcesz towar wymienić albo żądasz zwrotu pieniędzy. Więcej informacji na temat wymian i zwrotów można znaleźć tutaj.

  • Czy jest możliwe wypróbować towar w niektórej z pracowni?
Tak, jest to możliwe. Towar można wypróbować w naszym sklepie w Boguminie.

Zamówienia, płatności, wymiany, reklamacje

  • Zamówiłem/am we waszym sklepie towarów, ale nie dostałem/am żadnej informacji o otrzymaniu zamówienia i kiedy mogę się go spodziewać.
Po złożeniu zamówienia zawsze wysyłamy e-mail potwierdzający akceptację. Możliwe jest zatem, że zamówienia nie udało się dokończyć, lub e-mail spadł do folderu wiadomości-śmieci. Jeśli nadal nie jesteś pewny/a, czy zamówienie zostało złożone poprawnie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na +420 591 140 535, ewentualnie na e-mail info@zbrane-vzduchovky.cz.

  • W zamówieniu wybrałem/am płatność za pomocą przelewu, ale nie otrzymałem dane dotyczące płatności.
Jeśli nie jesteś pewny/ a, czy zrobiłeś wszystko prawidłowo, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na +420 591 140 535, ewentualnie na e-mail info@zbrane-vzduchovky.cz. Natychmiast otrzymasz fakturę z wszystkimi danymi dotyczącymi płatności.

  • Nie zdążyłem/am odebrać towar i został już wysłany przez poczte z powrotem. Nadal jestem zainteresowany odbiorem towaru, co powinienem zrobić?
Po dotarciu towaru z powrotem do nas, nasi pracownicy skontaktują się z Państwem. Z pracownikiem będzie można ponownie zorganizować wysyłkę. Ewentualnie kontaktujcie nas na +420 591 140 535 lub na e-mail info@zbrane-vzduchovky.cz.

  • Wysłałem/am towar do reklamacji, ale jak dotąd nie otrzymałem/am informacji o jej realizacji.
Wasze wymagania staramy się rozwiązać jak najszybciej. Jeśli masz wątpliwości, czy przesyłka dotarła do nas w porządku, proszę zadzwonić pod numer telefonu +420 591 140 535, ewentualnie wysłać e-mail na info@zbrane-vzduchovky.cz. Wszystko o procesie reklamacyjnym można znaleźć tutaj.

  • Wysłałem/am towar do wymiany na inny, jest już ponad dwa tygodnie a jeszcze nie otrzymałem/am nowego towaru.
Wymagany towar prawdopodobnie nie jest w magazynie. Można to sprawdzić na naszej stronie internetowej, która wyświetla tylko te produkty, które są aktualnie dostępne. Jeśli wymaganych towarów nie mamy w magazynie, czekamy na ich uzupełnienie. Aby uniknąć opóźnienia, zalecamy przed wysłaniem towaru do wymiany uzgodnić szczegóły z pracownikiem naszej firmy, dzwoniąc pod numer telefonu +420 591 140 535, ewentualnie wysłać e-mail na info@zbrane-vzduchovky.cz. Wszystko o procesie wymiany towaru można znaleźć tutaj.

Kontakty

Infolinia
+48 512 089 378

Skype
pawel.macura

Nasz sklep firmowy

prodejna
Adres

Hornická 1268/3, Hlučín Pokaż na mapie

Godziny otwarcia:

Pn-Pt 8:00-16:00

OPiNEO.pl

Opinie o Balistas.pl na Opineo.pl

Nowości e-mailem

Chcę być jako pierwszy informowany o nowościach i korzystnych promocjach

FaceBook