Infolinia sklepu: +48 512 089 378
(Pn-Pt, 8:00-16:00)

Contact us

Technical support/ retail
Jan Kaleta
E-mail: kaleta@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 198-086-472
Skype: ja.mal
Phone: +420 733 766 057

Technical support/ wholesale
Ing. Marek Děngl
E-mail: dengl@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 299-532-572
Skype: tigr
Phone: +420 777 836 378

Shop adress

BULLET PROJECT s.r.o.
1. Máje 849, Bohumín
Phone: +420591140535

Slevový systém

Przejdż do koszyka
Sztuk: 0 szt
Całkowicie: 0 PLN
ProduktSztukPrice
Koszyk jest pusty
Całkowicie: 0 PLN
NazwaSztukCena z VAT
Cena całkowita0 PLN

Zakup produkty jeszcze za 1 650 PLN i uzyskasz darmową dostawę

 
Przejdż do koszyka
Reklamacje

Reklamacje

Zasady reklamacji


1. Odpowiedzialność za wady towaru i gwarancja

Kupujący powinien sprawdzić towar natychmiast po otrzymaniu. Jeśli okaże się, że opakowanie produktu jest mechanicznie uszkodzone, kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan towaru i jeśli
okaże się on uszkodzony, jest powinien spisać protokół szkody w obecności przewoźnika. Odpowiedzialność za szkody podczas transportu ponosi przez przewoźnik, wszystkie towary są
ubezpieczone. Na podstawie zapisu będzie klientovi po ukończeniu wydarzenia wypadkowego z przewoźnikiem zaoferowana odpowiednia zniżka lub nowy produkt. Podpisując listu przewozowego,
kupujący zobowiązuje się do przejęcia towaru i zgadza się, że był on dostarczony niuszkodzony winą przewoźnika. Późniejsze reklamacje spowodowane winą przewozu nie mogą być brane pod uwagę i zostaną odrzucone. Okres gwarancji dla większości produktów jest określony prawem przez 24 miesięcy do wyjątków określonych w ustawie. Dla towarów używanych (używane, po przeglądzie) okres gwarancji ulega skróceniu do 12 miesięcy, jeżeli nie jest zaznaczono inaczej. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia towaru (lub jego części) spowodowanego używaniem. Krótszą żywotność produktu zatem nie można rozważać jako wadę i nie jest możliwe ją reklamować. Okres gwarancji dla wszystkich osób wykorzystających produkty do celów działalności gospodarczej lub handlowania z nimi, nie ustala Kodeks cywilny i ustawia go konkretny importer towarów na terytorium kraju. Okres gwarancji podany na naszej stronie jest przeznaczony dla użytkowników końcowych, a nie do firmy (zakup na NIP). W przypadku, gdy towar po przejęciu kupującym nie jest zgodny z umową (np. konflikt z umową kupną), kupujący ma prawo na bezpłatne przez sprzedającego wprowadzenie towaru do odpowiedniego stanu według umowy kupnej bez zbędnej zwłoki i to według wymagania nabywcy lub wymianą albo naprawą towaru. Jeśli takie postępowanie nie jest możliwe, kupujący może żądać rozsądny rabat od ceny kupnej lub odstąpienia od umowy. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku, gdy kupujący przed przejęciem towaru o konflikcie z umową kupną wiedział lub naruszenie umowy sam spowodował. Konflikt z umową, który pojawi się w ciągu sześciu miesięcy od daty przejęcia uznaje się za konflikt istniejący już przy przejęciu towaru, jeśli nie sprzeciwia się to naturze rzeczy lub nie wykaże się na odwrót.

W przypadku konfliktu towaru z umową ma kupujący prawo do umówienia naprawy a mianowicie:

  • bezpłatnym wprowadzeniem towarów konsumpcyjnych do stanu zgodności z umową kupną przez naprawe
  • odpowiednim obniżeniem ceny zakupu
  • zastępczą dostawą towaru
  • odstąpieniem od umowy kupna-sprzedaży

2. Sposób reklamacji

Przy zastosowywaniu reklamacji należy przestrzegać następującą procedurę chronologiczną:

  • Wypełnij formularz który znajduje się na końcu tego tekstu, do formularza wypisz zwłaszcza rodzaj produktu, numer seryjny, numer dowodu sprzedaży i opis wady. Jako kod reklamacji wprowadż dowolny kod, który będzie dla ciebie łatwy do zapamiętania.
  • Towar wyślij na adres: BULLET PROJECT s.r.o., Hornická 1268/3, Hlučín 710 00, Republika Czeska wraz z wygenerowanym formularzem.
  • Towar należy przesyłać wyłącznie w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednim opakowaniu transportowym, w przeciwnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne podczas transportu towarów do autoryzowanego serwisu naprawczego lub do siedziby naszej pracowni.
  • Przy osobistym złożeniu reklamacji również należy się przekazać towary w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednim opakowaniu transportowym zapewniającym bezpiecznego transportu. W przeciwnym razie, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne podczas transportu towarów do autoryzowanego serwisu naprawczego.

3. Nieuzasadnione reklamacje towarów


Nieuzasadnienie reklamacji musi być przez sprzedającego udowodnione pisemnym oświadczeniem upoważnionej organizacji serwisowej danej marki.

Monitorowanie stanu reklamacji

Wpisz kod reklamacji otrzymany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Monitorowanie stanu reklamacji

Wpisz kod reklamacji otrzymany za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kod reklamacji:

Nowa reklamacja

Całe Imię i Nazwisko: *
Państwa cały adres: *
Państwa e-mail: *
Państwa numer telefonu: *
Numer faktury: *
Numer zamówienia:
Kod reklamowanego towaru: *
Nazwa reklamowanego towaru:
Adres towaru na naszych stronach internetowych:
Opis wady / przyczyny reklamacji: *

OPiNEO.pl

Opinie o Balistas.pl na Opineo.pl

Nowości e-mailem

Chcę być jako pierwszy informowany o nowościach i korzystnych promocjach

FaceBook