Metody płatności
Za pobraniem, przelewem bankowym, kartą, przez Apple lub Google Pay. Wybierz
płatność, która najbardziej Ci odpowiada.
Gotówką lub kartą przy odbiorze/po dostarczeniu (Za pobraniem) |
5 zł | |
Tradycyjny przelew bankowy | Za darmo | |
Płatność kartą online | Za darmo | |
Gotówką lub kartą przy odbiorze | Za darmo | |
Szybki przelew bankowy | Za darmo |
A. GOTÓWKĄ LUB KARTĄ PRZY ODBIORZE/PO DOSTARCZENIU (ZA POBRANIEM)
- Za towar zapłacisz przewoźnikowi dopiero po odbiorze, kiedy już paczkę trzymasz fizycznie w ręce.
- U wszystkich przewoźników można płacić gotówką i kartą płatniczą.
- W punktach odbioru Poczty Polskiej można również zapłacić gotówką lub kartą.
- Przy zamówieniach z odbiorem z Paczkomatu możliwa jest tylko zapłata kartą.
B. TRADYCYJNY PRZELEW BANKOWY
- Po dokonaniu zamówienia wyślemy Ci dane do przelewu na nasze konto bankowe. Te wprowadzisz w swojej bankowości internetowej.
- Przelew środków zajmuje ok. 1-2 dni roboczych. Po zaksięgowaniu należności wyślemy towar.
C. NATYCHMIASTOWA PŁATNOŚĆ KARTĄ
- Po przekierowaniu do zabezpieczonej bramki płatniczej przepiszesz dane z karty płatniczej.
- Płatność odbędzie się natychmiastowo, co pozwala nam na szybszą realizację zamówienia.
- Bramka płatnicza umożliwia też dokonywanie płatności przez Apple Pay dla urządzeń mobilnych Apple, a także przez Google Pay dla urządzeń Android i wszystkich posiadaczy konta Google.
- Jeśli masz aktywne konto Apple Pay lub Google Pay, to transakcja odbędzie się natychmiastowo bez konieczności przepisywania danych z karty.
D. Gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym
- Paczka jest dostępna do odbioru od momentu otrzymania e-mailu potwierdzającego.
- W hulczyńskim sklepie zapłacisz za towar gotówką lub kartą płatniczą.
- Adres: U Cihelny 230/3, Hlučín 748 01, Czechy
e. SZYBKI PRZELEW BANKOWY
- Płatność za pomocą kodu QR lub zlecenia płatniczego z bankowości internetowej Twojego banku.
- Opłata odbędzie się przez zabezpieczoną bramkę płatniczą. Bramka ta oferuje kod QR lub wstępnie wypełnione zlecenie płatnicze, do którego zostaniesz przekierowany po kliknięciu przycisku „Zapłać z bankowości internetowej“.
- Po wpłaceniu kwoty zostanie ona natychmiast potwierdzona, a my będziemy mogli rozpocząć przygotowanie zamówienia do wysyłki.
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak i kiedy otrzymam fakturę?
Fakturę wyślemy Ci po sfinalizowanou zamówienia na wcześniej podany adres e-mail.
Czy mogę dokonać zakupu bez podatku VAT (netto)?
Tak - jeśli jesteś płatnikiem podatku VAT w którymś z państw członkowskich UE. Jeśli spełniasz ten warunek, wystawimy Ci fakturę netto. Wymagane jest podanie danych firmy i numeru europejskiego NIP.
Uzyskaj odpowiedź
Napisz do nas
Pavel Macura Wsparcie techniczne
Dzwoń +48 512 089 378, Pn.–pt.: 8–16 godz.
Pisz info@balistas.pl