skip_main skip_menu skip_search

Masz pytanie? Pavel +48 512 089 378, Pn.-Pt., 8:00-16:00

Zbieraj śruty lojalnościowe i oszczędzaj na zakupach

icon_in_basket 0 Pusty
Marek Děngl

Mirka

Twój koszyk jest pusty

Dodaj do koszyka wybrane produkty. Zastanawiasz się, od czego zacząć?

Sprawdź najczęściej kupowane produkty lub obejryzj nasze porady.

Sposób dostawy

Wybierz sposób dostawy.

logo-dpd Kurier DPD 23 zł Dostawa za darmo powyżej 500 zł
ups Kurier UPS 69 zł -
vyzvednuti Odbiór osobisty w salonie - Hlučín, Czechy 0 zł

Za darmo

poczta fin Odbiór w paczkomacie lub punkcie Poczty Polskiej 23 zł

-

 

A. Kurier dpd

  1. Dostawa pod wskazany adres.
  2. Poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, kiedy zamówienie wyjdzie z naszej firmy.
  3. O statusu i terminu dostawy powiadomi Cię kurier, wysyłając SMSa lub e-mail.
  4. W panelu DPD możesz zmienić termin i miejsce dostawy. Przysługuje Ci również możliwość przekierowania przesyłki do najbliższego punktu odbioru DPD. Dostęp do panelu zarządzania przesyłką znajdziesz w e-mailu lub na stronie internetowej firmy DPD.

 

B. Kurier ups

  1. Dostarczenie zamówienia do żądanej lokalizacji.
  2. Po przekazaniu przez nas zamówienia firmie kurierskiej UPS otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
  3. Następnie przewoźnik skontaktuje się z Tobą w sprawie szczegółów dostawy.

 

c. Odbiór osobisty w salonie - Hlučín, Czechy 

  1. Damy Ci znać, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w naszym salonie.
  2. W salonie będzie na Ciebie czekać 7 dni. Termin możesz wydłużyć, dzwoniąc lub wysyłając e-mail.
  3. Pamiętaj, że przy odbiorze zostaniesz poproszony o numer zamówienia.

 

D. Odbiór w paczkomacie lub punkcie

  1. W momencie wysłania paczki wyślemy Ci e-mail potwierdzający.
  2. Zamówienie dotrze do wybranego paczkomatu lub do wybranego punktu Poczty Polskiej.
  3. W zależności od konkretnej wagi i gabarytów Twojego zamówienia zostaną wyświetlone dostępne opcje dostawy. W końcu nie wszystko zmieści się w Paczkomacie.
  4. W celu przekazania informacji o przesyłce i jej odbiorze skontaktuje się z tobą bezpośrednio wybrany przewoźnik.

 

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

Do jakich krajów realizujemy wysyłki?

  • Polska: na terenie Polski dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.pl 
  • Czechy: na terenie Czech dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.cz.
  • Słowacja: na terenie Słowacji dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.sk.
  • Europa: w ramach sklepu Balistas.com wysyłamy zamówienia do krajów: Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Hiszpania, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Rumunia, Belgia, Holandia, Grecja, Portugalia, Finlandia, Luksemburg, Dania, Estonia, Łotwa, Litwa, Irlandia, Bułgaria.

 

Jak mogę śledzić swoje zamówienie? 

  • Z chwilą przyjęcia Twojego zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, którego aktywacja nastąpi w ciągu kilku godzin. 
  • Jeśli podasz swój numer telefonu, zostanie Ci wysłany sms od kuriera z informacjami o dostawie.

 

Czy adres odbiorcy może się różnić od adresu na fakturze?

  • Tak - adres odbiorcy może być inny niż adres na fakturze.
  • Ważne! By oba adresy były zlokalizowane w jednym kraju.

Ostatnio odwiedzane produkty

+48 512 089 378 Pn.–pt.: 8–16 godz. Zadaj pytanie