Sposób dostawy
Wybierz sposób dostawy.
sposób dostawy |
CENA DOSTAWY |
DARMOWA DOSTAWA |
|
---|---|---|---|
![]() |
Kurier DPD | 23 zł | od 500 zł |
![]() |
Kurier UPS | 69 zł | - |
![]() |
Poczta Polska | 23 zł | od 500 zł |
![]() |
Paczkomat | 23 zł | od 500 zł |
![]() |
Odbiór osobisty w salonie |
Za darmo | Za darmo |
Kurier dpd
- Dostawa pod wskazany adres.
- Poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, kiedy zamówienie wyjdzie z naszej firmy.
- O statusu i terminu dostawy powiadomi Cię kurier, wysyłając SMSa lub e-mail.
- W panelu DPD możesz zmienić termin i miejsce dostawy. Przysługuje Ci również możliwość przekierowania przesyłki do najbliższego punktu odbioru DPD. Dostęp do panelu zarządzania przesyłką znajdziesz w e-mailu lub na stronie internetowej firmy DPD.
Kurier ups
- Dostarczenie zamówienia do pożądanej lokalizacji.
- Po przekazaniu przez nas paczki firmie kurierskiej UPS otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
- Następnie przewoźnik skontaktuje się z Tobą w sprawie szczegółów dostawy.
Odbiór w paczkomacie
- W momencie wysłania paczki wyślemy Ci e-mail potwierdzający.
- Zamówienie dotrze do wybranego paczkomatu
- W zależności od konkretnej wagi i gabarytów Twojego zamówienia zostaną wyświetlone dostępne opcje dostawy. W końcu nie wszystko zmieści się w Paczkomacie
- W celu przekazania informacji o przesyłce i jej odbiorze skontaktuje się z tobą bezpośrednio wybrany przewoźnik.
Odbiór w punkcie
- W momencie wysłania paczki wyślemy Ci e-mail potwierdzający.
- Zamówienie dotrze do wybranego punktu Poczty Polskiej.
- W zależności od konkretnej wagi i gabarytów Twojego zamówienia zostaną wyświetlone dostępne opcje dostawy. W końcu nie wszystko zmieści się w punkcie.
- W celu przekazania informacji o przesyłce i jej odbiorze skontaktuje się z tobą bezpośrednio wybrany przewoźnik.
Odbiór osobisty w salonie - Hlučín, Czechy
- Damy Ci znać, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w naszym salonie.
- W salonie będzie na Ciebie czekać 7 dni. Termin możesz wydłużyć, dzwoniąc lub wysyłając e-mail.
- Pamiętaj, że przy odbiorze zostaniesz poproszony o numer zamówienia.
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Do jakich krajów realizujemy wysyłki?
- Polska: na terenie Polski dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.pl
- Czechy: na terenie Czech dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.cz.
- Słowacja: na terenie Słowacji dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.sk.
- Niemcy: na terenie Niemiec dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.de.
- Austria: na terenie Austrii dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.at.
- Europa: w ramach sklepu Balistas.shop wysyłamy zamówienia do krajów: Francja, Włochy, Hiszpania, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Rumunia, Belgia, Holandia, Grecja, Portugalia, Finlandia, Luksemburg, Dania, Estonia, Łotwa, Litwa, Irlandia, Bułgaria.
- Stany Zjednoczone Ameryki: na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.com.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
- Z chwilą przyjęcia Twojego zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, którego aktywacja nastąpi w ciągu kilku godzin.
- Jeśli podasz swój numer telefonu, zostanie Ci wysłany sms od kuriera z informacjami o dostawie.
Czy adres odbiorcy może się różnić od adresu na fakturze?
- Tak - adres odbiorcy może być inny niż adres na fakturze.
- Ważne! By oba adresy były zlokalizowane w jednym kraju.
Uzyskaj odpowiedź
Napisz do nas

Pavel Macura Wsparcie techniczne
Ostatnio odwiedzane produkty
Jesteśmy specjalistami od wiatrówek, kusz i łuków
-
Sprawna dostawa przesyłek szybko i bezpiecznie
-
30 dni na zwrot bez podania przyczyny
-
98 % klientów nas poleca dzięki najlepszej obsłudze klienta
-
-20 % na wybrany produkt w programie lojalnościowym