skip_main skip_menu skip_search

Sposób dostawy

Wybierz sposób dostawy.

logo-dpd Kurier DPD 23 zł Dostawa za darmo powyżej 500 zł
ups Kurier UPS 69 zł -
vyzvednuti Odbiór osobisty w salonie - Hlučín, Czechy 0 zł

Zadarmo

 

A. Kurier dpd

  1. Dostawa pod wskazany adres.
  2. Poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, kiedy zamówienie wyjdzie z naszej firmy.
  3. O statusu i terminu dostawy powiadomi Cię kurier, wysyłając SMSa lub e-mail.
  4. W panelu DPD możesz zmienić termin i miejsce dostawy. Przysługuje Ci również możliwość przekierowania przesyłki do najbliższego punktu odbioru DPD. Dostęp do panelu zarządzania przesyłką znajdziesz w e-mailu lub na stronie internetowej firmy DPD.

 

B. Kurier ups

  1. Dostarczenie zamówienia do żądanej lokalizacji.
  2. Po przekazaniu przez nas zamówienia firmie kurierskiej UPS otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
  3. Następnie przewoźnik skontaktuje się z Tobą w sprawie szczegółów dostawy.

 

c. Odbiór osobisty w salonie - Hlučín, Czechy 

  1. Damy Ci znać, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w naszym salonie.
  2. W salonie będzie na Ciebie czekać 7 dni. Termin możesz wydłużyć, dzwoniąc lub wysyłając e-mail.
  3. Pamiętaj, że przy odbiorze zostaniesz poproszony o numer zamówienia.

 

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

Do jakich krajów realizujemy wysyłki?

  • Polska: na terenie Polski dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.pl 
  • Czechy: na terenie Czech dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.cz.
  • Słowacja: na terenie Słowacji dostarczamy zamówienia złożone na Balistas.sk.
  • Europa: w ramach sklepu Balistas.com wysyłamy zamówienia do krajów: Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Hiszpania, Węgry, Słowenia, Chorwacja, Rumunia, Belgia, Holandia, Grecja, Portugalia, Finlandia, Luksemburg, Dania, Estonia, Łotwa, Litwa, Irlandia, Bułgaria.

 

Jak mogę śledzić swoje zamówienie? 

  • Z chwilą przyjęcia Twojego zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, którego aktywacja nastąpi w ciągu kilku godzin. 
  • Jeśli podasz swój numer telefonu, zostanie Ci wysłany sms od kuriera z informacjami o dostawie.

 

Czy adres odbiorcy może się różnić od adresu na fakturze?

  • Tak - adres odbiorcy może być inny niż adres na fakturze.
  • Ważne! By oba adresy były zlokalizowane w jednym kraju.

+48 512 089 378 Pn.–pt.: 8–16 godz. Zadaj pytanie