Reklamacje
ŁATWA I SZYBKA REKLAMACJA
UWAGA – W przypadku reklamacji wiatrówek PCP konieczne jest przesłanie
broni wraz z adapterem do napełniania i magazynkiem, bez lunety i innych
akcesoriów.
Jeśli z towarem jest coś nie tak, wyślij go do nas. Reklamację można
również złożyć osobiście – bezpośrednio w naszym sklepie w Hlucinie.
Wszystko zostanie uporządkowane.
ADRES DO DORĘCZEŃ I REKLAMACJI
(SIEDZIBA FIRMY):
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Kiedy reklamacja może zostać odrzucona jako nieuzasadnione?
Sprzedawca musi zawsze udowodnić, że roszczenie jest nieuzasadnione, przedstawiając pisemne oświadczenie z autoryzowanego serwisu danej marki.
Co powinienem zrobić, jeśli stwierdzę wadę przy odbiorze towaru?
Jako kupujący jesteś zobowiązany do sprawdzenia towaru przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych opakowania należy sprawdzić stan produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody w obecności przewoźnika.
Za wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiada przewoźnik. Po zamknięciu reklamacji otrzymasz stosowny rabat lub nowy produkt w oparciu o zapis po zamknięciu reklamacji u przewoźnika. Podpisanie listu przewozowego oznacza zgodę na przyjęcie towaru - potwierdzasz, że dotarł on nieuszkodzony nie z winy przewoźnika. W związku z tym późniejsze reklamacje spowodowane wysyłką zostaną odrzucone.
Jak długi jest okres gwarancji?
W przypadku klientów końcowych prawo określa ten okres na 24 miesiące dla większości towarów. W przypadku produktów używanych (z drugiej ręki, odnowionych) okres ten jest zwykle skrócony do 12 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia elementu lub jego części spowodowanego użytkowaniem.
Dlatego też krótszy okres użytkowania nie może być uznany za wadę i przedmiotem reklamacji. W przypadku osób, które używają produktu do prowadzenia działalności gospodarczej lub handlowej, okres gwarancji nie jest określony w Kodeksie cywilnym, lecz przez konkretnego importera w Republice Czeskiej. Gwarancja jest udzielana klientom końcowym, a nie firmom.
Do czego mam prawo, jeśli stwierdzę, że dostarczone towary nie są zgodne z umową kupna-sprzedaży?
- Bezpłatna naprawa, która sprawi, że stan towaru będzie odpowiadał umowie.
- Rozsądna obniżka ceny zakupu.
- Dostawa nowego towaru.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży.
Wszystko zapisaliśmy w regulaminie, jeśli ktoś chce się z nim zapoznać.
Uzyskaj odpowiedź
Napisz do nas
Pavel Macura Wsparcie techniczne
Dzwoń +48 512 089 378, Pn.–pt.: 8–16 godz.
Pisz info@balistas.pl